divendres, 20 de juny del 2008

ESCOLA CREMADA

Aquesta és l'escola tal i com ens l'hem trobat aquest matí a l'anar a treballar. No és la primera vegada que la cremen, però també trenquen els vidres, destrossen l'hort,...
Evidentment, des de l'Ajuntament s'ha fet la denúnica pertinent al Mossos i des de l'esola, a més, convocarem els Serveis Socials i el jutge de Pau.
Alguns adolescents que s'avorreixen i no saben què fer, potser podran deixar d'avorrir-se tornant a deixar l'escola tal i com estava abans de començar de destrossar-la.
Estaria bé, com un servei a la COMUNITAT que tan malmeten.
Altres imatges de com ens trobem l'escola al llarg del curs les podeu veure més avall o clicant aquí
BubbleShare: Share photos - Powered by BubbleShare


1 comentari:

Anònim ha dit...

Punt 1. Sembla ser, que la meva anterior intervenció al “Fora d’Hores” pel tema de les gamberrades que ha sofert l’escola aquests últims dies, se n'ha pres mala nota.
En cap cas, repeteixo EN CAP CAS, no tenia ni idea de qui eren aquestes persones (els noms que vaig veure escrits en una de les fotografies penjades al foro)

Punt 2. Els vaig posar, interpretant que les fotos eren TOTES del mateix dia cosa que NO ERA AIXÍ, mirat des de fora el tema podia confondre i ser mal interpretat com ho vaig fer jo, dona a error, i vaig denominar aquestes persones com a autors sense saber.

Punt 3. Aquest cap de setmana passat un pare, es va queixar d’aquest escrit, des d'aquí li demano disculpes, juntament amb tota persona que s'hagi pogut sentir ofesa amb aquest tema.
No obstant, jo també m’he sentit ofès, pel fet de que hi hagi gent que hagi pensat que jo vaig assenyalant amb el dit, cosa que NO ÉS AIXÍ. Només vaig interpretar, que si hi havien “noms” escrits, es podrien arribar a saber qui són no?, en aquest cas, no coincideixen amb els autors de les destrosses.
Un altre cop, torno a demanar disculpes.

Santi.